Wednesday, September 03, 2008

Opis-Opis Web Terkemuka..

Korang mesti pernah dengar nama kompeni-kompeni web yang besar seperti Google,Apple,Facebook,Mozilla dan lain-lain lagi tapi korang pernah tengok tak pejabat dorang?...kalo korang blom pernah tengok lagi rupa paras tempat dorang beroperasi korang leh la gi kat Office Snap Shots.Kat situ hampir semua gambar office-office web kompeni besar diletakkan.Harap korang enjoy..dan harap akusape pon leh tersenarai skali heheh..

Gambar Office - Office Snapshots(klik sini)

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hai akusape...
salam ramadhan.
nice blog...
mm boleh tolong carikan tak web tu translation. iaitu translation dari B.I to B.M, dan sebaliknya.
sbb sy try cari tak jumpa la..
thanks...

9:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

naem..
ko masuk www.citcat.com

9:58 AM  
Blogger Unknown said...

Assalamualaikum My 1st Cikgu Blog. Lame betoi nko menyepi ek. Setelah berjumpe dengan aku tempoh hari. Ape sal senyap jer sekarang ni? Takkan menyesal jumpe aku kot??

Bile free?? Boleh aku blanjer bukak poser. Makan kat nasi kandar pelita pon best jugak.

Tapi mau ingat... jangan nko buzz aku time nak dekat raye plak.. sure bajed dah tak dek.. ekeke... diulangi jangan buzz aku time hujung bulan... ampes...

Nanti free dalam minggu ni kite lepak ok... bleh ajak deennasour sekali.

Kreuger®

11:31 PM  
Blogger adam06 said...

wah...best la mr akusape skarang dah ada icon blanja minum starbuck lagi...canggih2...saya mmg suka blog ni chayooo


yanti
www.loadpoint.blogspot.com
www.rosyanti.blogspot.com

12:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Man - aku skang bz..site nak kene setel sblom raya..nanti kalo aku ader free aku kasitau ko..orait geng..nanti kita mkn kat pelita ye hehehe...

adam - tq adam..blog biase je..icon starbuck tu saje je nak mintak orang banjer hehehe...

6:24 PM  
Blogger ^aNgRiAni^ said...

Selamat berpuasa & berbuka

:D

9:25 PM  

Post a Comment

<< Home