Wednesday, August 06, 2008

I Love Maker...



I love maker adalah website yang membolehkan kita membuat design kita sendiri seperti I LOVE NY yang selalu kita dapat lihat di mana-mana.Cara buatnya begitu mudah hanya perlu memilih logo dan taipkan saja text yang hendak dipaparkan dimana size logo dan text boleh di'adjust'.Selain itu text dan logo boleh di'adjust dimana-mana kedudukan yang kita suka.Setelah puas hati dan klik make it untuk mendapatkan code untuk diletakkan didalam blog.Dibawah adalah contoh yang akusape buat.



Buat design korang - I Love Maker(klik sini)

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sorry..lupe nak inform..saya link ur blog wt mine..coz suke singgah blog ni macam2 info baru..banyak jugak saya dah try esp yg experiment2 dgn photo2 ni..hehe..
nice blog!

1:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam bro!Wah, xsangka ada blog bes camni.AKu baru jumpa je tadi.Apa pun, aku suka baca review ko!Interesting and simple!

11:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

nice info bro..
aku ingin mencuba..

10:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

any way sori kalo aku postkan bende ni kat cni... aku nak xchange link ngan konye blo la leh x ni akunye site http://duniabolasepak.ning.com aku dh masukkn link site ko kat c2...

10:27 AM  
Blogger JULIE said...

APP pun nak cuba ni... esok APP nak print tshirt byk2 nak jual kat pasar mlm..
Tshirt - AKUSAPE!!!!

2:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

elizhitomi - tq link kan blog sayer...nanti sayer link kan blog awak gak..

jatt - tq jat...hehehe

nikillas - selamat mencuba..

duniabolasepak - takde hal...nanti aku taruk link ko kat blog akusape

akak pok pek - jual kak jgn tak jual hehheh..

12:11 AM  
Blogger fIcK a.k.a kaka said...

hi..
sy pown dah link kan blog kamoo kat blok saya...
bley kamo linkkan blok saya kat kamo?

http://www.fickph.blogspot.com

11:20 AM  

Post a Comment

<< Home