Tuesday, September 23, 2008

Aidilfitri Menjelang Lagi...

Sempena menyambut ketibaan Hari Raya Aidilfitri ini.Blog AkuSape! ingin mengucapkan selamat hariraya kepada suma muslimin dan muslimat di seluruh pelusuk dunia dan pelusuk dunia internet ini tidak kira siapa dan usia dan pangkat dan darjat.Dikesempatan ini Blog AkuSape! ingin meminta maaf sekiranya Blog AkuSape! ade membuat salah dan silap tersalah taip di blog ke..blog akusape ader meyinggung perasaan sesuatu pihak ke..ada permintaan lagu yang tidak dapat ditunaikan..dan segala macam lagi harap korang maafkan.Harap korang suma balik kampung atau balik bandar atau balik mana saja dengan perasaan yang gembira sempena hari yang mulia bakal tiba nanti.Korang balik kampung dengan hati-hati.Kunci pintu rumah suma,tgk kesihatan kereta,motor,kapal terbang,helikopter korang.Check balik tiket bas takut tersalah destinasi yang ditujui dan akhir sekali SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI,MAAF JIKA ADA SALAH DAN SILAP DARI AKUSAPE! KEPADA SUMA BLOGGERS DAN PEMBACA BLOG INI...

17 Comments:

Blogger Unknown said...

Yup... Din @ AkuSape, aku pon macam kau jugak memohon sejuta ampon dan maaf mane tau, aku ni mulot dan jari bleh tahan jugak lazernye... so dikesempatan yang ade... maafkan lah segala salah dan dose aku kat nko ek~

Thanks so much.
Kreuger®

6:37 PM  
Blogger ^aNgRiAni^ said...

selamat menyambut hari raya yang akan menjelang tiba...nak duit raya :D

7:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

waaaaaa huhuuu....sedih plak bila ku baca wasiat raya mr.akusape nih...selamat hari raya mr.akusape & semua...take care

regards,
yanti

8:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

meh amik kad raya...singgah le www.akuazizi.blogspot.com

9:21 AM  
Blogger azuwa said...

selamat hari raya :)

2:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

selamat hari raya akusape!!!

12:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Salam Aidilfitri Akusape...moga ceria selalu

9:23 AM  
Blogger ikam said...

selamat Hari Raya......

9:34 AM  
Blogger .:sanDORA:. said...

Selamat Hari Raya.. DIN @ akusape.. hehe! nak duit rayer!

11:16 AM  
Blogger twistiesgurl said...

din...
aku pon nk ucapkan selamat hari raye...maaf zahir je...
ekekeke...
xde kan kesempatan kite nk berbuke pose sesame...xpe la...
lepas raye kite akan enjoy ke sabah...

slamat hari raye dr aku :
kiena / twistiesgurl
http://twistiesgurl.blogspot.com/

2:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

selamat hari raya!!!!!!
Happy yerr!!! ;D

11:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada akusape.

8:03 PM  
Blogger sharamli said...

selamat

hari

raya

11:40 AM  
Blogger Unknown said...

selamat hari raya too :D

xoxo

5:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Selamat Hari Raya Aidlifitri..
Maaf zahir batin ye.. ^_^

5:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir batin..law ada salah dan silap harap maafkan..0-0 ek :D

10:47 AM  
Blogger Aku Adalah Aku Yang Merupakan Cicit Cokrodepo said...

Salam, selamat hari raya maaf zahir dan batin dari saya, semoga ukhuwwah kita semakin kukuh dan sentiasa dalam rahmat-Nya. Saya memohon agar tuan dapat meletakkan url blog saya pada blog tuan, TQ tuan..

http://ibnmasodakanbantu.blogspot.com

5:20 PM  

Post a Comment

<< Home