Wednesday, May 21, 2008

PhotoFun...

PhotoFun adalah website dimana kita boleh meletakkan gambar kita di effect yang disediakan.Effect yang disediakan sgt menarik.Cara menggunakan sangat senang hanya perlu pilih effect yang korang nak dan klik kemudian korang perlu memilih gambar korang dan upload.Cara mengambil gambar yang telah siap ialah dengan klik kanan pada gambar dan save image as.Sangat senang dan seronok.Terima kasih kepada Intan kerana memperkenalkan website ini.Dibawah adalah contoh gambar aku yang telah dieffectkan dan effect yang disediakan.



Edit gambar korang - Photo Fun(klik sini)

14 Comments:

Blogger twistiesgurl said...

din...aku dah try...
behh ....
huhuhuhu...thanx din...

8:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wah dah dapat info terbaru...ni yang aku nak ni..

12:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

thanks bro..fun giler
sampai sakit pewot kitorg edit muka budak2 opis..hahahaha
thanks menceriakan kitaorg

9:56 AM  
Blogger Unknown said...

aku pon nak buat jugak la.
Lame dah nko tak kasik laman web yang cam ni ek...

carik laa lagi.. aku suke laa web web cam ni. nak pakai software malas laa.

susah sangat...

9:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

nice arr.. thanks arr.. aku da try..

11:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

hehe. beshhh!

11:29 PM  
Blogger ~LiiNDaa~ said...

bes2...

11:43 PM  
Blogger Unknown said...

aku cilok

1:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

apsal bila klik jer kat situ tak leh buka pun....

=(

6:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

tak leh bukak pun :(

10:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

apsal xbleh???
xbleh
xbleh
xbleh
xbleh
xbleh????????

2:08 PM  
Blogger Idmalina Mohamad Ideris said...

huwaa....nape x leh bukak...
nak buat gbr sndri gak....

5:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

best la photo fun niyh.
first time masuk blog ni tgk mende2 edit cmni best r!!
nnt kalau de lg mcm ni letak la kat blog yer..

12:38 PM  
Blogger Ohmae Baranski said...

hehehe..memang best aa..xyah nk install sofware..huhu..TQ ;D

2:12 AM  

Post a Comment

<< Home