Monday, April 14, 2008

Mari Kita Buat Bandar...


MyMiniCity - ialah satu permainan untuk membina bandar anda sendiri. Dari sebuah kampung, setiap kali dalam satu hari anda masuk melawat atau kawan2 anda melawat ke bandar anda, seorang penghuni baru akan bertambah dan bandar anda akan makin maju. Begitu juga dengan pandapatan sampingan. Permainan ini memang paling mudah sekali di alam semesta, tak perlu fikir banyak, cuma melawat je setiap hari, kira anda macam wakil rakyat datang melawat tempat sendiri untuk meninjau keadaan.Tq kepada Dingh(sila klik) kerana memberitahu pasal game ini.Cuba la...

Tengok Bandar AkuSape! - Bandar AkuSape!(sila klik)
Bandar Dingh(abang ipar aku) - Bandar Dingh(sila klik
Ingin membuat bandar anda - My Mini City(sila klik)

3 Comments:

Blogger Unknown said...

erm... aku nak komen, tapi bukan pasal game... nak tanye ape dah jadik dengan blog Deenasaur? Kene closedown ke?

Kalau masuk ke link ni:-
http://deennasour.terbaek.com/

Terus redirect ke sini:-
http://jnj001.ipeuro.net/suspended.page/

Masalah ni kengkawan.. deen mane nko menghilang...

6:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

akusape, aku perlukan pertolongan ko..aku ada masalah ni..server kt tmpt aku ni kan slalu cpt sangat penuh drive C nyer..ko ada idea x mcm mana aku nak partition balik drive ni.Sebab setau aku xbole buat guna partition magic..helpppppp!!!..ko reply kat sini bole???

12:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

hehhehe...dah ramai rakyat ke bro...

kalau rajin , tolong2 negara aku neh...kurang je rakyat..hhahaha

http://indera.myminicity.com/

11:43 PM  

Post a Comment

<< Home