Monday, March 17, 2008

Deluge Client Torrent..


Deluge adalah client torrent yang aku tgh cuba untuk masa ini.Client Deluge ini boleh digunakan di Window,Ubuntu,Debian,Gentoo,Arch dan OS X.Deluge sangat bagus dan tidak menghampakan aku ketika aku mendonlod.Download rate bagi aku adalah memuaskan.Jadi korang boleh cuba client ini.Sekiranya penerangan aku menghampakan korang,korang leh gi kat website dorang untuk penerangan yang lebih lanjut.

Website Deluge - Deluge(klik sini)
Mari Download Deluge - Deluge(sila klik)

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

client torrent ape yg paling terbaik setakat ini?

7:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

aku rase suma torrent client samer kalo streamyx tak limit p2p.Bagi aku yang bagus yang aku guna skang ialah Thunder Xunlei dan Deluge.Itu bagi aku.

8:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

deluge = buruk betui ler nama dorang bagi

1:50 PM  
Blogger Jedireds said...

mekasih la ye akusape.. memang power client ni he2.. dah 10 movies aku dapat dari 7 hari yang lalu..memang berbaloi..he2

7:47 AM  
Blogger Unknown said...

kepada nick akusape ....info lu salah tuh... deluge tuh special sikit... deluge dan xunlei adalah torrent client yg agak special sikit... dia berjaya bypass TMnet punya throttle down untuk p2p system... tak caya cubalahhhh.... just deluge nie berat sikit memory processing unit nya....thats all.

3:13 PM  

Post a Comment

<< Home