Sunday, February 17, 2008

Mari buat komik sendiri..

Tadi masa aku merayau kat web,aku terjumpa website utk kita buat komik.Website Comiq ini memboleh kan kita membuat komik kita dengan cara yang mudah dan senang.Korang hanya perlu drag n drop pastu edit text dan publish dengan semudah itu dan untuk register yang tidak perlu mengambil masa lame.Aku juga ade buat contoh komik aku hehehe.Kat bawah ni adalah contoh komik tu.



Website Comiq : Comiq.com(sila klik)
Komik aku buat : Sehari di KLCC(sila klik)

10 Comments:

Blogger Truckster said...

heh bagus gak...idea sapa la ni??...BTW komik ni ntuk gambar jer ke?? kalo sketch xbley ka?

4:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

aku rase boleh..try dulu..kalo buleh share ngan aku skali komik ko ye..

5:45 PM  
Blogger filembaru said...

KATA NK TUKAR LINK, JOM LAH...

11:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

camner nak letak kan comiq tu kat blog kita?

1:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

awak ambik embended(tul ke eja ni) dier pastu past kat blog atau web.

5:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

komik pe kau buat nie.. aku tak tau jalan cerita nya nie.. meh2 sini cita kat aku... teringin lak nak wat komik camni..

12:52 AM  
Blogger wee said...

din..aku dh guna alternatif lain wt komic..website comiq sengal la so aku guna big huge labs.

2:11 PM  
Blogger gadeskosong said...

wey.. amw nyer.. pkai cap tuh sapew?? ijat ker?? muker cam samer..kalo fre2 mlwat la blog.. yoknonkrong.blogspot.com

2:26 PM  
Blogger myhardday said...

macam bagus je....

5:28 PM  
Anonymous kompetisi web kompas muda-kfc said...

siip..mantap blognya..

4:49 PM  

Post a Comment

<< Home