Saturday, December 29, 2007

Rumusan Akhir tahun 2007...

Sekejap jer nk akhir tahun.PEjam celik-pejam celik dah abis 11 bulan,bulan depan tahun baru.Tahun baru kena ader azam baru ker?Azam baru aku nk jumpa Azam kawan lamer aku kat skolah dulu heheheh...Ape azam baru korang?Setahun rasa macam sehari lepas jerk.Banyak bende aku blajar dlm tahun ni.Bende baru tu ialah tahun ni baru aku kenal software "Skype" dan menggunakan sungguhpun aku dah lamer tahu kewujudan skype ini tetapi aku jarang sekali menggunakannya.Aku guna skali jerk itu pun kawan aku test anta movie tru skype..laju?tak la sgt..samer jerk rasenye..mungkin sbb tenet slow kot..Aku guna skype sbb kawan2 yang aku kenal kat blog muaturun dah beralih arah dari yahoo messengger ke skype(kalo tak aku tak guna skype tu).Tq kepada kawan2 blog aku yang aku kenal dan masih setia berkawan ngan aku sehingga kini.Kawan-kawan aku yang setia dari muaturun ke Ym ke Skype ialah Beras,Daz,Lady,Wid,Eleen,Tipah,Mia,Kiena,Tepong dan suma kawan-kawanku.

Bende kedua aku blaja ialah file sharing.File sharing untuk aku sharekan file.videoklip,mp3 dan ape jer la..Bagi aku file sharing yang terbaik ialah Divshare,Mediafire,Mydatabus dan SendSpace.aku menggunakannya untuk aku sharekan lagu dan video di blog aku.

Bende ketiga ialah blog-blog yang aku mesti tengok Setiap pagi.setiap kali berada di depan pc tak kira di rumah atau dipejabat aku akan membuka blog ni.Blog yang aku mesti tengok ialah Muaturun,LiewCf,Amanz.net,Khai,Mohd Ismail dan Hardyweb kerana blog ni mengajar aku bende dan lagu baru yang aku tak tahu.Blog dorang ni aku nk bagi brape bintang yek?Blog dorang ni aku bagi sebagaimane banyak bintang ade kat angkasa(blog kool).

Bebaru ni aku blaja ialah kamera SlR Olympuss E-500(milik opisku).Aku tak suka bergambar apatah lagi mengambil gambar sbb tangan aku megeletar.Tapi biler aku tgk dorang ambik gambar yang lawa2 jadi timbulah keinginan aku utk menggunakanye.Setiap hari aku akan mengambil gambar kengkawan opis aku.Terima kasih kepada Nazar,Erik,Zul,Budi,Zachy kerana mengajar aku cara menggunakannye,settingnye dan ape jelah berkenaan ngan kamera tu sunguhpun aku masih tak brape reti nk menggunakanye dan juga terima kasih kepada rakan sepejabat kerana sudi gambar mereka diambil oleh aku yang tidak pro.

Aizat,Komeng,Shair,Ud,Nurul,Bad mereka adalah kawan-kawan di rumahku.MEreka sangat tampan,segak dan sangat pandai.MErekalah kawan aku yang sejati.New YEar lepak maner?nak karaoke kat Pelita ker?hehehe

Itulah sahaje coretan akhir tahun 2007.Jika ada salah dan silap aku dan blog Akusape! aku mohon maaf.Semoga kedatangan tahun baru ini akan membuka cerita baru kepada kita suma.Amin.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ermm...no comment..haha

3:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

aku dazz..kwn dinn kt blog ym n skype...aku bkn nk komen sgt tp dinn tu pakse aku..(kau memaksa aku terpaksa)hehehe..aku suke kawan ngn din sbb die ade pipi yg comeii...aku suke dinn sbb die baik...pendek kata mmg aku suke kat die la..(wid jgn jeles)la la la...psl blog die ni mmg best la..(din suh ckp camtu)skian terima kasih..

3:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

hi tuan punye blog akusape...aku widya..kwn din gak kt skype...aku cuba bg komen wpun x sehebat blog ko ..blog ko bes...ko pandai karang ayt..wpun sajak ko tah apa2 (din pakse ni dia umpan ngn porshe kaler merah)..suka sgt kt din (din suh ckp cmtu wpun aku xnk)

4:02 PM  
Blogger deennasour said...

aku pun ska masuk khai,,,deennasour,,top commentator...

9:24 PM  
Blogger deennasour said...

aku dah letak link ko kat blog aku~

3:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

semoga 2008 lebih baeeek din...

11:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

ini adalah aijat..
weh,thn baru arituh kite mane karaoke..
kite baca yaasin kan?
hehehehhe..

6:27 AM  

Post a Comment

<< Home