Wednesday, December 05, 2007

Software Mem'backup' Driver...

Aku dah test drive software DriverMax ni dan ia benar-benar best.Software ni berguna kepada korang yang suka format-format pc.Korang install bende ni kat pc seblom korang format pc korang.Dah install suma,korang Export driver-driver korang kat pc tu ke external driver or partition lain.Biler korang dah format pc korang,korang install balik Software DriverMax ni dan kemudian import balik driver-driver yang korang export sebelom ni.Biler dah selesai system akan meminta korang restart pc dan driver-driver korang akan kembali normal.Aku suka bende ni sbb kita tak yah pening-pening nk carik driver kat tenet or kene selongkar almari tuk carik driver.Aku ucap kan terima kasih pade Budi sbb bagitau aku pasal software ni..Korang hanye perlu download dan ader free registration utk licence.Kat bawah ni aku bagi korang interface Driver Max




2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

helo ..... camne nak add ek?

5:31 PM  
Blogger akusape! said...

Kpochi..nak add ape ye..

7:41 PM  

Post a Comment

<< Home