Saturday, September 22, 2007

AL-FATIHAH kepada Adik Nurin Jazlin..

AL-FATIHAH diberikan kepada Adik Nurin Jazlin semoga roh nye dicucuri rahmat.Manusia lebih kejam dari binatang.Si binatang tu ape yang die pikir mase seksa budak ini?Ape die suka tgk budak tu menangis meronta?Ape adakah itu cara dier berhibur atau si binatang itu mahu keglamouran dengan cara yang keji di mata Allah S.W.T dan di mata masyarakat.Manusia begini tidak patut hidup di bumi Allah S.W.T..hukum rejam di khalayak ramai sampai mati itulah yg hukuman setimpal kepada si binatang ini dan akan menjadi pengajaran kepada suma manusia.Baru sibinatang ni tau betape seksanye budak itu ketike sibinatang itu menyeksanya.Di akhirat kelak baru dier tau azab dari Allah S.W.T.


6 Comments:

Blogger yop said...

AL-FATIHAH....

1:11 AM  
Blogger yop said...

mai la visit page aku ... http://tempoyakforever.blogspot.com/

1:14 AM  
Blogger Unknown said...

aku mmg pantang betul la org yang sanggup bunuh budak kecik... come on la, arwah takde dosa apa2 pon..nape kene sampai wat camtu sekali...sedih aku baca news

10:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Assalamualaikum, apapun tahap kemarahan kita. Tak patut kita katakan "Manusia yang kejam itu tak layak hidup di muka Bumi ini." Ini soal akidah, sudah tentu Allah lebih mengetahui kenapa orang seperti itu diletakan disini, dinegara kita yang tercinta. Siapakah kita yang berani mengatakan orang itu tidak layak berada dimuka bumi ini? Jangan hanya melihat "Sebab" tetapi lupa akan "Musabab" yang tersembunyi. - WallahuA'lam.

12:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Yup..ak sgt stuju dgn pe org yg ptama komen..kite xlayak nk hukum n judge org..wlupn sebesar mane skali dosa org 2,kte xblh ckp camtu..biarlah..2 urusan die dgn Yang Maha Mengetahui dan Yang Maha Esa.kite cume blh amik iktibar dan pengajaran je supaya mak bapak kt luar nun,pndai2la jg ank sndr..

1:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

...tunggulah hukuman tuhan di akhirat...

2:20 PM  

Post a Comment

<< Home