Friday, December 14, 2007

Sila Padankan...

Sila padankan siapa yang lebih padan pada gambar dibawah...



Korang leh jawab ker soalan tu?susahkan..

11 Comments:

Anonymous orked said...

wakaka..ingatkan kami je yang kutuk baju dia tu..giler punya suar..

12:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

hahaha.ko pun sama kutuk dia..ingat aku jer..dah tahu nak haji tu apa salahnya pakai tudung..ni pakai skaf suam2 kuku jer..cam nak taknak jer..huhu..

11:32 AM  
Blogger The Eugenist said...

Hahahahahahahah!!!

Itu Datin Seri ker Datuk Seri yg gambar bawah tu???

wAHahahahajkaakahakaka

2:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

pakaian tu paling teruk aku pernah tengok... siti.. siti.. hahaha

7:02 PM  
Blogger LangitbirU said...

heheheheh.... wakakakaka.... hihihihi...... huhuhuhuhu.....
yg bwh ni mungkin sedare ct nurhaliza kot... :)

10:59 PM  
Anonymous Lisa said...

lol, psl seluar ke? mesti pesen tahun 2008 nih lawl

9:46 PM  
Blogger ryurisora said...

benci betul en. aku sape pade siti ek..huhu...

12:34 PM  
Blogger adlinhassan said...

sokong aku sape..die memg xde sense of fashion toll!

12:03 AM  
Blogger Puteryyyyy said...

Kuikuikuikui...haku nak tergelak sampai petang esok. Walaupun aku lambat jumpa blog ni tapi haku suka. Haku rasa entry ni yang maha lawak ler. Hehehehehe.

12:34 PM  
Blogger azril said...

aku rasa orang yg kat gambar bwh 2 blh jdi fashion designer yg terkenal sbb siti pun ikut cara dia pki sluar

3:39 PM  
Blogger makMunah said...

kahkah..kelakar r..kalo ct bawak cerek tu...lg bagus..ngeee~

12:33 PM  

Post a Comment

<< Home