Monday, December 24, 2007

Rambut panjang dalam kenangan...

Aku akhirnya memotong juga rambut aku.Rambut ku yang panjang mengerbang dulu kini aku potong pendek.Sudah lame menyimpannya,sudah lame tak berase rambut pendek dan kini aku sudah merasai rambut pendek heheh..Amoi salon itu memuji-muji rambut ku berkali-kali die kate ada jage ke takde jage(rambut)..aku kate die sendiri jage heheheh..Rambut aku potong layer..dier kate die sayang nk potong sebab panjang..aku sengih jerk..aku bawak sorang kawan perempuan (lynn) utk menjadi orang tengah antara aku dan amoi salon tu.Potong demi potong amoi tu kate"ok ke camni?atau nk pendek lagi?" kawan aku lyn menyampuk "din,baik buat layer dulu nanti ape2 hal leh adjust" aku cuma mengangguk saje..dalam otak aku ni asal kan potong pendek dari dulu tu dah kira potong rambutla tu..hehehe.Aku tak pandai nk berstail2 ni..Amoi salon itu juga memuji2 jari jemari aku kerana dier kata mcm perempuan sambil memukul tangan aku.Aku pon berpuas hati dengan rambut baru aku.Sempena tahun baru,azam baru aku ialah nampak kemas dan tidak berserabut seperti dulu.Sekian saje coretan aku di kala magrib ini.
Dibawah aku kepilkan skali gambar rambut aku dari panjang ke pendek..


rambut panjang


rambut pendek

* Huhuuh sudah 4 tahun aku berambut panjang kini rambut aku kembali pendek seperti dulu.



15 Comments:

Blogger Frantic Finger said...

Rolling
On
Floor
Laughing
Out
Loud

ahahaha..
xrock r rmbut pendek brader

8:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

sekarang rockers pon rambut pendek..hahahaha

8:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

ahaks....syabas!!syabas!!!

1:40 PM  
Blogger Mrs Sham said...

yr face look familiar....
ader gi concert dewa tak?????

5:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

maysyam,
aku ade gi konsert dewa tu..hehehe..

6:33 PM  
Blogger The Eugenist said...

Din..

Kalau hang potong pendek mcm boy cut lagi hensem.. potong pendek lagi arrr...

Btw, bila lu rambut pendek nampak muda la sikit..

hesmel faznee faisal

2:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

rindu kat lemseh!!!

2:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

dinn berambut pendek???
akhirnye berjaya gak pujuk rayu aku..
dinn....
walau pon ko rambut pendek..ko tetap macho di mata ku..
ahaks....

3:43 PM  
Blogger deennasour said...

wow~ bro,,
letak le link aku deennasour jerk,,tok sah pjg2...

7:14 PM  
Blogger Kiubrubik said...

xda beza pun? wakakkaaa... link my banner pliz

10:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Salam,
aku cam biasa tgk la bro nih...
area Kelana Jaya SS6. Office bro area tu kan? Glomac?

1:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

rambut pendek lebih bagus dengan wajah adik.

2:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

...hahahak..cm kembeng jew!

2:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

better rambut pendek..sbbnya, aku tgok pendek sgt seswuai. Jujur nak btau, panjang nampak tak menyerlah arr..sory ye..aku cadangkan engko kasi pendek lagi dan buat nampak kemas sket, sbb aku tengok engko nampak lesu je dan tak terurus..amacam?ok tak komen ikhlas,jujur dari gua?? gud luck dalam memartabatkan penampilan saudra..

4:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

ok le tu...cun la gak..ko sape aa..
aku minat la nk berkenalan dgn org bijak n kreatif cam ko..

10:44 AM  

Post a Comment

<< Home