Sunday, February 03, 2008

Metro Software Penunjuk Jalan Utk PDA dan Telefon Symbian

Kalo korang nk pergi kemana-mana dalam dunia ini korang perlukan panduan penunjuk jalan seperti LRt,Keretapi,teksi,bas,van jenazah dan sebagainya yang diketegorikan sebagai pengangkutan awam kecuali van jenazah muekekek.Jadi korang perlukan download software Metro kedalam telefon bimbit(yang support symbian) atau pda utk berikan korang panduan utk membuatkan perjalanan lebih mudah.Software Metro mempunyai bahasa melayu(mesti korang pahamnya kalo tak paham omputih) dan juga panduan untuk Kuala Lumpur dan korang tak sesat lagi kalo berada di kolumpo...(ada 400++ bandar didalam software ini)



Download software Metro(klik sini)


terima kasih kepada En Nordin(abg ipar aku)(sila klik) kerana menunjukkan website berguna ini

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ni freeware ka din???

11:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

pergh...handset kuno cam aku leh guna tak..? haha

7:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

aman henset kuno ko tu camner kuno dier?heheehe....

7:24 PM  
Blogger deennasour said...

aku rasalah..handset aman yg kuno tu ialah nokia 3310 mcm handset kuno aku,,,bleh ke pakai software ni? muekekeke

8:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

heheheh..3310 tu klasic tu..henpon paling kebal pernah aku pakai.Deen kalo 3310 maafla takleh pakai software ni hehhe..

3:14 PM  
Blogger cyclotron said...

helo nak tanya camne nak tau hset tu ada symbian ke tak? aku pakai 5610 huhu

1:42 PM  

Post a Comment

<< Home