Sunday, March 23, 2008

Membuat Gamba Polaroid...


Tadi mase aku singgah di blog Hong Kiat aku jumpa sesuatu yang menarik untuk aku kongsi bersama iaitu membuat gamba polaroid online di Photo Notes.Caranya amat mudah skali dan mengikut susunan.Gambar polaroid korang juga boleh ditambah 'text'.Malah gambar yang siap di'polaroid' boleh diemel kepada teman,kekasih atau keluarga.Bawah adalah contoh gamba aku yang sudah dipolaroidkan.


Buat gamba polaroid korang - Photo Notes(klik sini)

Tq kepada blog Hongkiat(klik sini)


4 Comments:

Blogger wee said...

ebab nya muka dia...

8:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

guna software apa ne ar...?
hehe

1:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

hai, aku Hera..serious je muka pas nengok wayang..hehe..jagn marah gurau je..btw like ur blog, banyak info..tx

4:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

tidah bisah betjare belanda, bung

3:04 AM  

Post a Comment

<< Home