Sunday, September 24, 2006

argghh kenyang...

Hari ni adalah hari pertama umat islam berpuasa.Bangun macam biasa kol 11 dah bangun sbb anak buah aku dah memekak kat dlm bilik aku main game.Mak aku takde gi maner tah.Aku gi tgk tv citer katun.kol 12.30 tgk melodi.Hari ini nasib baik cuaca tak panas mendung je.Petang aku tgk citer CSI:NEY YORK yang aku donlod smlm.abis tu aku tgk konsert Metallica.Pastu Aizat call ajak gi pasar.Orang bukan main ramai skali,jalan jem.Mula2 pegi dekat Jalan Raja Uda,Aizat beli kuih Rm10,aku beli kuih Rm4 je tu pun kakak aku suh beli,kalo tak takdenye aku nk beli.Pastu gi Pasar Minggu kat situ lagila jem giler bangkung nye sampai orang jalan kaki pun jem gak hehehehe.Kat situ aku beli kebab jer dah beli suma balik,antar makanan kitaorang gi Ampang park beli aiskrim.pastu beli ais kat 7 eleven.sampai umah ngam2 nk berbuka.Azan berkumandang masuklah berbuka puasa aku pun bedallah air nescafe o dahulu,pastu makan nasi.Minum air banyak sangat mengah jadinya.Kebab aku tak tau biler nk makan sebab perut sudah penuh.Malam pas buka aku tertido,Aizat dtg umah aku.Tetibe rase nk naik evo,aku suh aizat sms min nk naik kete evo,pastu takde respon.Kakak aku suh gi RHB masukkan duit kat cash deposit,baru nk gi Min sms Aizat kate bila nk jenjalan bagitaula dier.PAstu Min tepon aku,aku kate nk gi bank jap dier kate jomla skali,gi umah aizat jap,dier tukar baju,gi umah min dier dh tunggu kat bawah dah.Parking moto trus gi isi minyak jap.Fuyooo best naik evo8 heheheh.Isi minyak kat petronas yang bangganya orang mesti tgk punye hehehehe bukan tgk aku atau aizat tapi tgk kete je heheehehe.Pas isi minyak,ambik abang aku kt umah dier.Jalan kat pasar mnggu mate2 akan memerhati kerete itu hehehehe.Masuk highway Min pun tunjukkan kepoweran Evo8 nye,pergh...pergi keretenya itu sangat la laju nk mampos,first time aku naik kete yang sampai 180 kmh dalam mase beberape saat cemerlang skali keretanye,2 pusingan yang laju pastu gi RHB utk masukkan duit.Depan U.S Embassy,Min tekan sampai 160 kmh gile babi.Sampai RHB masukkan duit pastu Min pun gi masukkan duit gak kat bank.LEpak kat Pelita,terima kasih Min kerana belanjer kita orang makan.Pas makan balik.anta abg aku kat umah aku,aku ngan aizat ambik moto kat umah min.balik pusing2 lagi ngan aizat,balik tgk tv pastu tido.TERIMA KASIH MIN KERANA BELANJA MAKAN NGAN BAWAK KITAORANG NAIK EVO.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ya allah bersemangat nya ko beli makanan...itu semua nafsu semata²..hehe

8:40 PM  

Post a Comment

<< Home