Monday, September 11, 2006

Mkn sampai pecah perut...

Tadi aku ngan kawan2 opis aku gi mkn kat Restoren Nelayan kat Titiwangsa tapi sebelum tu hujan giler babi punye lebat..sampai tak nampak jalan.Sampai saner trus mkn,mkn stail buffet bleh ambik beratus ribu kali,mkn sampai meninggal pun bleh.Aku tgk dorang ambik lauk,aku ngan Ijad malu2 nak ambik tak reti,aku ambik nasi putih ngan lauk ayam masak merah,daging.aku tgk dorang rebus udang,sotong,ketam,pari,tikus,biawak,penyu kudalaut,fishball,hotdog dan bermacam-macam lagi.sedap skali lauk2 itu,itu fisrt time aku mkn macam tu dan first time dtg situ hehehe.Makan sampai lebam aku dh tak tahan nk makan lagi perut dah penuh.Erik dh sampai tahap bukak butang seluar dh hehehehe.Pas dh mkn kitaorang chow utk sesi ambik gambar,puas ambik gambar balik.Aku tumpang Ayu,dier anta aku sampai depan rumah sbb ujan.Balik trus tgk tv citer House kat AXN.MAndi.bukak pc,utk trus kan download torrent aku citer Gumball3000.Pastu sambung tgk tv sampai tv tgk aku.Kat bawah nie aku tunjukkan gambar kitaorang kat sane





1 Comments:

Anonymous ayoo said...

alamak ada gambar aku x cun dlm ni..hehe...lain kali amik la gambar cun2 skit..:P

8:49 PM  

Post a Comment

<< Home