Friday, May 12, 2006

arggghhh!! sakitnye kaki...

Semalam aku main futsal ngan budak opis aku..aku bukannye reti main bola setakat sepak2 leh la.Main futsal start kol 11..belum main lagi aku dh penat..Setelah berhempas pulas team lelaki menentang perempuan mlm semalam akhirnye team lelaki menang dengan keputusan lelaki 7 perempuan 0..namun yg demikian, disebabkan rasa kasihan terhadap penindasan pihak wanita, pihak lelaki telah bersetuju utk merombak pasukan utk menjadikan permainan lebih menarik dan mencabar.Ternyata tindakan pihak lelaki tidak sia2 apabila perlawanan menjadi lebih menarik dan sengit. Keputusan akhir 9-8 berpihak kepada pasukan A yg dianggotai oleh Budi, Nazar, Din, Erik, Airol dan seorang pemain import iaitu AYU yang mengalahkan pasukan B yang dianggotai oleh Zachy, Nadia, Liza, Murni, Lynn, Siti dan Ijad.Main futsal rase macam nk mati tercunggap-cunggap.Nk jalan ke kedai mium pun aku dh tak larat maklumla tak penah main bola hehehe,dapat duduk rase best nk mampos..tapi bile nk bergerak sakit sane sakit sini.Kaki aku dh takleh nk jalan.Abis minum rase azab nk jalan ke kereta macam jauh sangat jer padahal kat depan kedai minum tu jer...



Sampai umah aku trus baring tgk tv kat ruang tamu..dengan tak mandi dan tak tukar baju..hehehehe.Kaki dah tak rase ape2 nk gi dalam bilik aku pun rase jauh sekali macam dari KL nk ke SELANGOR hehehe.baring pastu tido.Hari ni aku bangun pagi aku dh tak rase kaki aku..uwaaa..maner kaki aku.nk berjalan dh takleh terpakselah aku terdengkot-dengkot..mak aku gelakkan aku..mak aku kate orang kaki macam perempuan nk main bola..uwaaaaa..kaki aku sakit nk mampos kat segala celah sumanye sakit.Aku dok terbaring jer..dh petang baru kaki aku ok sikit jer..leh aku jalan tapi sakit lagi..uwaaaa.KEPADA TEAM B YG KALAH TU..AKU HARAP KITE BERDAMAI..JGN SIMPAN DENDAM KAT HATI SEBAB SEMEMANGNYE TEAM A LAGI KUAT DARI TEAM B..VIDEOKLIP KAT TENGAH DITUJUKAN KEPADA TEAM B UNTUK BERDAMAI SUNGGUHPUN VIDEOKLIP INI TAKDE KENE MENGENA NGAN PERLAWANAN FUTSAL SMLM : GIGI - PERDAMAIAN

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

7:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

7:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

8:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

8:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

4:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

I find some information here.

4:34 PM  

Post a Comment

<< Home