Monday, May 01, 2006

sape yg kene pukul tu?

Hahaha assigment kite kali nie adalah norul..kali nie kite dapat saksikan satu peristiwa yang dahsyat, tak disangka-sangka dan tidak kurang 'brutal'.. Apa yang anda saksikan ini adalah 50% benar dan selebihnya rekaan semata-mata tanpa meninggalkan kesan sampingan kepada mangsa. Jika terdapat sebarang komen atau cadangan emelkan kepada wanaizat@gmail.com



Selamat menonton "sape kene pukul tu?part 2" dalam episod kali ini anda dapat saksikan bagaimana semangat patriotik dan gangsterisme semakin menular dikalangan remaja pada hari ini..Anda juga boleh mendapatkan pengajaran dari klip video ini dan bak kata pepatah inggeris "never judge the book by its cover", penjahat di dalam cite' ini tetap menyelitkan unsur-unsur kenegaraan ketika memukul mangsa..



Ni kire cam outro "sape kene pukul tu?" dimana casting2 yang menjayakan video yang dahsyat ini diperkenalkan.Untuk maklumat tuan-tuan semua..para pelakon dalam video2 ini sangatlah terlatih dan bertindak mengikut arahan..tiada sesiapa yang tercedera semasa penggambaran, hanya bateri hp abg ipar pelakon iaitu "jai" sahaja yang agak nak abis..terima kasih kepada tuan punya hp dan jumpe lagi pada minggu hadapan dalam 'blog' yang sama..


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kesiannya kat Nurul..korang ni memang pembuli antarabangsa la...

3:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

8:34 PM  

Post a Comment

<< Home