Sunday, September 10, 2006

Semalam di Bukit Jalil..

SABTU,9 SEPTEMBER - Aku gi Anugerah Era 2006,aku gi ngan Aizat,mulanya plan taknak pegi sebab ujan pastu ujan dh reda baru teringat nk pegi..kitaorang gi kol 7 baru naik putra pastu sampai Masjid Jamek dlm kol 7:15.Beli tiket naik star lrt.kol 7:40petang sampai Bukit Jalil.Aizat pegi surau solat Maghrib.Gi jalan ke Stadium Putra tu agak jauh berpeluh gak ketiak nie hehehehe.Smpai depan tgk kapet merah,dh bosan masuk dlm,tempat duduk kita orang dekat depan stage belakang reporter kira best gakla tmpt tu.8:30 acara bermula pembukaan Search gempak abis.Mawi pulun abis anugerah malam tu,aku bebulu tgk fan mawi hehehehe.orang duduk belakang aku tu maki hamun mawi hahahhaahahha.dh nk abis best Spider,Preety Ugly,6sense last skali Pop Shuvit dengan Mawar berduri dari Ahli Fikir.Abis dalam kol 11:20 mlm,terpakase jalan cepat2 nk gi Star LRt takut kene tinggal.Sib baik tak kene tinggal naik smpai Msjid Jamek,Putra LRt dh tutup,jalan kaki dari situ smpai lah ke Putra Kg.baru.singgah sebentar kencing kat kedai mamak kat Doraisamy.Smpai putra kg.baru dlm kol 12.40.GI mkan ngan aizat nk tgk bola .abis bola dlm kol 2 pastu chow.Pusing2 Kg.Baru pastu tgk kete Min(sepupu aku) peh..kete evo8 deir mengancam..Min bile leh bawak kitaorang jenjalan?.Balik umah mak aku takde gi Cameron Highland jadi aku tinggal la sorang kat umah ingat nak buat parti liar tapi letihla hehehehe..tgk tv sampai tv tgk aku..dalam kol 5 tersedar tutup tv dan terus mampos....

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kesian kena tinggal putra....jln kaki malam2 ye bang...hehe

1:35 PM  

Post a Comment

<< Home