Monday, September 18, 2006

Hadapi dengan senyuman...

Hari ni hari paling x best utk mase ini dlm hidup aku sebab pc aku kat opis rosak bersamaan hardisk kat umah aku yang aku simpan movie selame ni korup atau rosak..tensen nk mampos...besok kene format la gamaknye..banyak data kene backup,hardisk backup kat opis aku pun rosak..langsung tak leh bace dah la aku simpan videoclip gam dlm tu...arggghhhhhhhh tensen....... Tapi aku hadapi suma ini dengan senyuman,mungkin ini ujian dari Maha Esa utk aku berubah...

2 Comments:

Anonymous Pewaris Warisan said...

Fuiyoo!!! Coolnya ko din tulaaa aritu aku suruh solat jumaat ko x nak...Hehe aku saja nak penuh ruangan komen@ mengutuk buat ko...

1:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

kesian...dugaan..ada hikmah sebaliknye... =)

12:45 PM  

Post a Comment

<< Home