Tuesday, September 12, 2006

Hari ini hari Selase ingat Rabu..

Bangun pagi-pagi dalam kol 8:30 pagi, aku dh tak ingat hari ape,ingat hari Rabu,bangun trus gi tgk pc..bende yang aku donlod mlm tadi tak siap lagi baru 65% sangap tul.Surf jap tgk torrentspy
nk check Gumball3000 ngan Pimp my Ride yang ade Gumball3000 je trus aku download..pastu g mandi nk gi kerja.Bersiap sambil mendengar lagu Nelly.Aku bersiap download aku pun siap,aku tgk sikit2 je mlm nie nk tgk full.Gi opis,buat kerja.Pastu bace kat surat kabar ader sorang korea nie hebat main gitar aku pun gi la search kat youtube hebat jugak dier main korang tgk la sendiri.aku ader bagi comment gak kat dier tapi dlm bahase melayu hehehe harap2 dier paham la.Tadi aku tgk torrentspy ader citer Prison Break leh la aku download mlm nie.
Mp3
Nelly - Country Grammar
Nelly - Ride with Me
Nelly - E.I.
Ning Feat Nikki,Yanie - Drama.mp3

*klik tajuk lagu utk download dan klik ape2 yg boleh klik

0 Comments:

Post a Comment

<< Home