Thursday, September 14, 2006

Hari ni khamis esok jumaat..

Mesin faks adalah mesin paling bodoh bagi aku buat mase skang nie sebab aku nk faks ke Melaka tak bleh tapi nk faks kat dlm kl jer boleh faks... tensen nk mampos..dh dekat 3 ratus juta kali aku tekan redial sambil mencarut dihadapan mesin faks itu,tulis balik nombor tekan faks suma dh buat campak mesin faks ke luar jer blum.kalo aku campak ke luar tak pasal2 aku kene campak keluar dari opis hehehe...Sekarang aku nk tunjuk gambar tmpt kerja aku yang tak seberape cantik.


ini pintu masuk le pejabat aku.Nk kuar kene tekan punat "emergengcy" yang dh patah.


ini server opis aku,server kawal sms kuar masuk.


ini Erik..rakan sekerja aku,dia seorang artis berkumpulan PREMELODIC name kumpolan beliau.Gambar tu dier sedang autograph cd utk peminat dier di luar sane.DIa juga pengunjung setia pejabat aku.


ini namenye kerusi..kerusi ini dibina khusus utk mereka yang letih utk tido diatas kerusi ini.Bos suka tido kat kerusi ini dan ia tmpt yang paling selamat utk tido dan telah diiktiraf oleh bos sebagai tmpt tidur no1.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Happy Belated Besday awat xbgtau awal2 ko nya besday kan rugi x dpt hadiah dr aku...hahhaha..Padan Mukerr

1:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

erik tu ensem siot

1:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

aritu aku nampak erik kat giant kelana jaya, cam sombong jer,
ah arr la, tp dier cute jugak! ;)

7:11 PM  
Blogger fox said...

memang la kerusi takkan meja

2:24 PM  

Post a Comment

<< Home