Monday, December 22, 2008

Stress kat opis..



Adakah anda seperti dia???

20 Comments:

Anonymous Anonymous said...

uiksss dasyat arrr....

stresss nyer pasall....

3:35 PM  
Blogger violet said...

sy stress sbb lmbt lg nak blk. mengantuk sgt ni...huhu

3:50 PM  
Blogger allyhanafi said...

salam. mohon bantuan sesiapa berkenaan blog.

3:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

fisau - ni stress tahap melampau tau hahaahaha...

violet - hehehe tu bukan stress...tu boring hahahah...

dj diddy - ye diddy ada ape yang boleh dibantu?

4:01 PM  
Blogger allyhanafi said...

susah nak terangkan sini.. tapi sy cubala..

dalam blog saya nak buat entry panjang2.. tapi nak publish kat situ yang 1st paragraph jer.. kemudian yang paragraph seterusnya suruh klik "read more" jer.. terus keluar yang panjang2 tuh..

mcmana nak buat ek?

4:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

dj diddy - geng...ko ader emel tak..nanti aku dah dapat solution dier aku emel ko..

4:21 PM  
Blogger allyhanafi said...

phyneballerz81@yahoo.com

makaseh banyak ek..

4:24 PM  
Blogger allyhanafi said...

http://djdiddy.blogspot.com

4:24 PM  
Blogger Lyndz Dyscalculia said...

OMG..gile teruk dia ngamuk..mat salleh eyh??

6:13 PM  
Blogger Malus Pumila said...

gila lah.. kene rasuk ke ape tue.. tetiba jer jd mcm tue..

3:19 PM  
Blogger Unknown said...

keh keh keh... aram...
nko cam perli aku jer jai..
eh jai? bile mase aku panggil nko
jai ek? aku panggil nko jai ke din?

kekeke aku terlupe... ni kompom
dah lame tak berblog ni... abes
semua ilmu terlupe... miahahaha~

Kreuger®

9:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

nasihat dari aku:

din jangan tiru mcm tu, kang tak update blog satu opis gara ko

12:45 PM  
Blogger Unknown said...

gile tako0t!!

1:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

giler bapak ar..
takut aku nak keje camtue..
haha..

5:57 PM  
Blogger akusape! said...

Lyndz Ayono - Mat Salleh je ader stress camtu punya giler...hahaah..

dilemma girl - hahahah..ye kot kene rasuk kalo tak takkan camtu punya hebat ngamuk ye tak?

Azman - maner ader perli ko..hahaaa..ko jgn la plak wat camtu ye kalo stress..mampos...

Maya - Aku terima nasihat ko tu Maya hhaahaha...

Hanafa - mestila takot..kalo tak takot mesti gile...hahahha

aman - aman...tu lah alam perkerjaan di hospital sakit jiwa muekkekeke...

10:13 AM  
Blogger nic@ said...

mintak2 la xstress sampi camtu..sian pompuan yg duk sebelah mamat tu,xpasal2 kne baling ngan dekstop,hahha

10:49 AM  
Blogger zairi said...

gua cool sebab surau dekat ngan umah aku walau pun aku kengkadang aku buat x dengar je seruan NYA. haduuu...

11:45 AM  
Blogger DitO said...

omg..is this for real??Hm..keje opis mmg stress..apa lagi kalo d tambah politik ofis..fuyoo..dasyaht..nasib bek tmpt keje aku 'cool' jer.. :)

11:52 PM  
Anonymous ghurur said...

apa lah bodoh staff lain tu... pengecut. kalau aku, aku rembat mat baran tu... terutamanya kalau dia musnahkan barang kat meja aku.

5:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

giler meroyan mamat neh..ghurur ka ckp seng la...

12:56 AM  

Post a Comment

<< Home